jueves, 20 de noviembre de 2008

Tatuaje. Capítulo V.

Lo que menos sospechaba Luis era que el judío tenía en marcha toda la maquinaria, de forma que los posibles movimientos que éste realizara estarían controlados; por un lado José Enrique estaba encargado de estudiar la estrategia de Luis; Arca valoraba todos los  ingredientes legales por si la broma tenía consecuencias, mientras que Insua ponía a diario nuevos cebos para que Luis se confiara y picara adelantando sus movimientos. ¿YJandro?. Esa es la incógnita, ninguno sabíamos cuál era su papel, si lo tenía encomendado por el judío o bien era por libre...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Os pais e nais de Galicia non vamos consentir que o goberno da Xunta volva a gravarnos cos libros de texto.
A educación é un dereito de todos os nenos e nenas galegos. A gratuidade de libros de texto a través do préstamo é un dereito adquirido que non estamos dispostos a perder.
Nón é verdade que a Xunta aforre cartos coa medida. Se ata o de agora un libro valía para catro nenos, non pode ser que a Xunta gaste menos mercando libros en propiedade para o 60 % dos nenos galegos. Nos están enganando.
Os galegos volveremos a pagar os libros. Todos ou a grandísima maioría.
Atentan contra os nosos dereitos e non o vamos consentir.
En Galicia estámonos a mobilizar. Moitos galegos e galegas estamos asinando en contra desta medida e a favor da gratuidade.
Todos os interesados podedes poñervos en contacto connosco a través desta dirección de correo electrónico.
plataformagratuidade@gmail.com